Måndag i all ära

Morning! Eftersom alla stannar hemma från projekt och företagande idag så gör jag det också! Ska strax åka till tandläkaren, missa min tid den 28:e november så nu är det dax att knalla dit och inte fega. Ska vara där till 13.20 och måste knalla till bussen och åka in till bomhus, skapligt drygt! Får se om jag hinner tillbaka till skolan efter det. Annars idag så ska vi va ett gäng hemma hos Marre och äta mat och mysa! Hon far ju till Thailand i veckan, sinnes!

                                          Slänger ut två bilder på hur jag såg ut igår och en bild på gårdagens mat på tennstopet!

                                  
                                  







Kommentera inlägget här
Foto / Vardagligt 0 kommentar(er)
2011-12-05 · 12:33:02







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter