Sometimes I wanna stop but I go with the feeling inside

HEEEJ & GODMORGON! Idag ringde klockan 05.50, märker då att jag svettas som en jag vet inte vad och så fort jag sväljer så skär det i halsen, typ som nån sitter och slipar med ett slippapper i halsen, ja ni fattar va? Efter 10 min går jag upp och tar tempern och det visar sig att jag har feber, hur greejt? Känner mig helt nere och tycker synd om mig själv, men med tanken på att jag sprungit runt utan kläder hela helgen så får man ta smällen, vem har sommarskor ute nu liksom? Inte det smartaste. Smuttat i mig tre koppar te redan, ska värma den fjärde nu. Blir en dag i sängen och ett hopp om att det ska försvinna. Men ska inte sova bort en hel dag även fast jag är sjuk, ska jobba i sängen med massa arbeten så dom försvinner, samla på mig massa röda uppgifter nu, att man inte lär sig, man väntar tills man har massvis röda innan man fattar att man ska ta tag i det? Sån är jag! Inte är det en bra plan?

Men lite om gårdagen! Runt 18.30 kom jag hem till Marre i Bomhus, dit alla favoriter skulle komma, vi blev 11 st damer där, blev bjudna på mat och hade massor att prata om, linken kom lite senare, hon missa bussen från Sandviken och även Daniel kom också senare så då blev vi fler, men ack så mys med massa folk, den första måndagen man bara älska, mysmys! Kom inte hem förns 22.30, helt slut men nöjd tjej, kanon kväll verkligen. Älskar er tjejer! 

                                                                Igår körde jag på lockigt hår, även massa röd var jag, lite juligt!

               
               




Kommentera inlägget här
Frågor & svar 0 kommentar(er)
2011-12-06 · 07:02:22







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter