En kall dag!

Hejsan! kl 06.00 var jag på bena imorse och snurra runt och hoppa sen i duschen för att ta mig till skolan kl08.30. Jobba med min "drömresa" till Miami i Florida, resan gick på 80.000 ganska stygg summa, men heey va ju en drömresa? Det sorliga va ju att jag höll på gå under, sitter ju liksom i kalla Sverige nu? Jobbigt. Sen knalla jag hem i den kalla kylan. Visst, helt bra att snön kommer, hur mysigt somhelst kommer det bli, men man är inte van ännu.

Har vart hos tandläkaren 2 gånger denna vecka, och imon är det dax igen, yttligare ett till besök? "Du har så fina tänder, du sköter dom jättebra" Jaha då är min frågan, varför komma tillbaka? Ibland är dom ganska roliga! Men har nog med att göra att jag blir 20 år snart och dem ska kolla massa och dona så jag slipper betal, snäll är dom ju! Sen mår jag inte riktigt hundra än heller, känner mig tung i huvudet och känns som febern kan komma tillbaka närsomhelst.


Satt hemma och deppa och jobba med ett arbete som tagit mig 5 timmar och äntligen är det inlämnat och klart! Men till saken nu, Erik! Pang tjoff så gör han en jobbig dag till en bättre dag. Tur att du finns, tur att du är en sån bra människa, tur jag har dig! Satt och log en massa för allt du sa, och jag lovar jag kommer till dig snart, pankakorna tar jag med mig, lovar! haha.. håll ut! Nej nu ska jag ta en varm dusch innan jag rusar iväg. PUSSPUSSS

                                                                                                       Vink Vink :)
                                                          
           



Kommentera inlägget här
Foto / Vardagligt 0 kommentar(er)
2011-12-08 · 16:31:11







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter