Morning Morning

Godmorgon! Ska få i mig lite frukost nu innan jag tar bussen mot tandläkaren för 3:e gången denna vecka! Sen kolla om det finns tvätttid också innan jag går iväg, sen ska jag ha en mysig fredag framför idol, vart ute varje helg nu, både fredag och lördag, så måste ta det lite lugnt nu och bara mysa ist. Nästa helg finns planer för alkohol, men jag säger aldrig aldrig, imon kanske man går ut, vem vet? Idag blir det mysmys. Ni får ha en mysig fredag ni också folks ♥

                                                                                                        mys mys mys mys mys
                                                 
                                                                                                                  


                                           Tumblr_lvq6zrs5gg1qdm701o1_500_large
                                           Tumblr_lvwxx8agmb1qdc4uoo1_400_large



Kommentera inlägget här
Foto / Vardagligt 0 kommentar(er)
2011-12-09 · 09:30:24







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter