cause when i'm down and out you lift me up off my route

i'm addicted to highs would you like to know why? when the months change so do my love point of views

fint slut på kvällen, bästa baby.r är så mysig! nyss kollat klart på burlesque som jag ladda ner idag, vet att den nyss kommit på bio men lika så på the pirate bay, seeee den folks, jaaag dog så bra den var, en favvooorit, bästa vill jag lova, blev kär li xx! vill se igen, igen & igen!

imorgon blir det ikea med klassen, hur ska detta sluta? kommer nog bli awesome vettja! ska mysa ner mig i sängen nu & pussa på min man&tissetassen. telefonen har jag ej fått heller va lite problem så ni får vänta med bilderna fäns!   p u s s   f i n a   l ä s a r e !

                                                                       älskar dig tissetassen

                                 





Kommentera inlägget här
Allmänt 0 kommentar(er)
2011-02-08 · 22:17:49







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter