i guess you're the only one that nobody changes

åh lord! matte & jag funkar inte lixom. blir inget av med prov imon, skit också! sitter & kikar tv med baby, myyys som vanligt! han kom precis hem från träningen & luktar svett gör han också, möömms! imon ska jag verkligen städa lägenheten noga & plugga massa viktigt.

jag har dom bästa i mitt liv just nu, min lille tissetass vegas, robin & tjejerna... ni anar inte hur mycket ni betyder för mig! kan tycka att folk är helt upp&ner ibland som tror dom är bättre än någon annan , så jävla pinsamma är ni & de folket finns runt om mig dagligen, sitter i samma rum osv osv , kan spy på er! nu ska jag pussas med världens bästa katt & pojkvän..   n a t t i   n a t t i




Kommentera inlägget här
Allmänt 0 kommentar(er)
2011-02-09 · 22:44:33







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter