it's like whatever i do i just can't get trough to you

Gått & blivit sjuk såhär en onsdag, varför skulle vi vara ute i ca 50 min imorse? varföööör? usch fyyy&blää! Skolan gick fort innan jag skulle ta mig till läkarhuset, doog typ i kylan så illa var det, vill faktiskt inte gå ut mer idag, men ska strax ner på stan för en matbit sen bio med sis, mamma, mormor & farmor, greeejt! Vill ni veta vad jag gjorde när jag kom hem? klart! Satt direkt i hårfönen i uttaget & nu har den vart på mer än en timme & blåsit varmluft på mina fötter/lår, de ni! Så smart var jag idag & helt insane va skönt det var, somna ca 25 min dock & hade röda lår när jag vakna, var icke lika smart, well well.

Dess skönheter vill jag bära nån vacker dag, kanske till veckan? thihi




Kommentera inlägget här
Allmänt 0 kommentar(er)
2011-02-16 · 16:02:40







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter