there’s still a little bit of your face i haven't kissed

vad gör du när vet något är dåligt för dig men du fortfarande inte kan släppa?

sitter & kikar nya longboards, snacka om vilka najsa brädor det finns? galet! till våren ska jag köpa mig en sprillans ny bräda & den kommer jag trivas på! dog typ första gången jag stod på en longboard förra sommaren HEHE.. ser det fortfarande framför mig när dennis minicz skulle tvinga upp mig på den där "döds brädan" som jag då kalla den & sen pangtjoff stod jag på den & jävlar va jag blev rädd & det ända jag kunde göra var att stå på den i hög fart & gapa om att jag skulle dö? EHEH! men med en tanke i skallen så är det förjävlans härligt att flyga fram med denna lovely thing. får ta med mig min man till HOLLYWOOD i stockholm & köpa mig en då min man också gillar att åka bräda!

nu mysa & pussas med min tissetass sen kommer den andra favoriten hem som jag ska pussa massa på och berätta nyheten om att vi ska till stockholm och köpa en ny bräda, haha! sen kommer jag dega hela kvällen i soffan med massa film! HAJHAJ på er mina favvos till läsare ♥


                      



Kommentera inlägget här
Allmänt 0 kommentar(er)
2011-02-02 · 14:13:57







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter