underbara dag

HÄJHJÄJ!      
monday feels like weird.. fast denna gång på ett bra sätt, älskar denna måndag. på bästa humör! har haft världens bästa dag, vill skriva & lägga ut massa bilder på allt nytt jag köpt även det jag shoppat idag, men ärligt så orkar jag inte, jag blundar nästan när jag skriver detta helvete har aldrig vart såhär trött kl 20.00? döda mig. jag har dansat zumba idag, vart i valbo, shoppat haft fint sällskap, nu är jag slut!

vill sova mer än allt men jag får inte om ca två timmar måste jag till valbo & hämta min telefon... jag lovar er imon ska ni få ett inlägg med både text & bilder på massa shopping m.m, nu ska jag ta en stödvila & drömma att jag sovit 8 timmar så jag blir pigg!  p u s s   f ä n s !


                                 älskar alexs blogg, stil & hela hon är insane snygg! favvo bloggen
                        
                        



Kommentera inlägget här
Allmänt 1 kommentar(er)
2011-02-07 · 20:27:36




  Anonym

vad heter bloggen ? :)

2011-02-09 18:56:23



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter