don't dream it's over


MORNING MORNING!
09.00 vakna jag upp brevid världens finaste, blev en morgon med städning & nu ska mannen åka på innebandy match & jag ska fixa lite med lägenheten, ikväll skulle det bli bio men ska upp kl 07.00 & tvätta imorgon, helt bra! ska även äta super god mat ikväll enchiladas, mömmms på det! igår blev tatueringen i fylld, gick super så nu ska den läka bara sen får vi se hur den ser ut! hoppas på att den blir kanon.

blev kika innebandy igår också sen när vi åkte hem lura min man mig med att låssas vara sur, han prata knappt med mig i bilen, han sprang in & köpte pizza, chips&dipp & godis! söt han var då, , sen blev det film långt in på natten & mys, sådär jättebra dag,  b ä s t a   b a b y !


har köpt världens skönaste & finaste påslakan, vitt med gråa blommönster på ikea för 199:- st
så blev 400:- & värt varenda krona! köpte även en fårskinnsmatta, massa kärlek till den!





Kommentera inlägget här
Inredning 0 kommentar(er)
2011-02-12 · 12:39:25







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter