cause this is what dreams should always be

morning alla hjärtan, det vankas alla hjärtans dag idag! det är en mycket speciell dag för mig, vet att många deppar & mår dåligt för dem/du inte har en pojkvän/flickvän men deppa inte ihop för det, det är ju ALLA hjärtans dag, vänner&familjen räknas också & vad vore inte en dag tillsammans med en bästa vän eller familjen på alla hjärtans dag? ta hand om varandra & visa att ni bryr er! K Ä R L E K  ♥

jag fick en grymt mysig morgon men min pojkvän, finns ingen bättre än dig! fick ett mobilskal av baby som jag tittat på ett tag, åh så glad jag blev, puss på dig! fick nyss ett sms av bästa vän mathilda, glad jag blev vännen! ska skicka några fina sms till vänner&familjen strax!ligger hemma med illamående & huvudvärk som tar kål på mig + att jag fryser, inte bli sjuk nu? nääeeej. men med vegas sovande på min mage får han mig känna lycka, ikväll hoppas jag på film & mys med min pojke när han slutat jobbet! godis med va baby? thihih


i can't take back the words i never said

       bild: på mig tagen i helgen
      




Kommentera inlägget här
Allmänt 0 kommentar(er)
2011-02-14 · 08:42:01







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter