Remind yourself nobody built like you, you design yourself

Hej igen! Inte haft lust till att blogga så mycket nu på senaste tiden. Men nu kör vi på nytt, tusen tack till dig fina Amanda som hjälpt mig med designen, vette tusan vad jag hade gjort utan din hjälp? så tråkig & ful den var , men ni hittar henne på www.ohstlin.blogg.se klicka in... super härlig blogg lika så Amanda!

Tänkte berätta lite om min alla ♥ dag! Dagen börja med mys i sängen med pojkvän, sen åkte han mot jobbet medans jag låg och led av fruktansvärd huvudvärk, sov en stund & vakna sedan upp med glatt humör! Gick mig till affären för att köpa mat, efterrät & massa gott för att överaska min karl. Gjorde underbart god mat & en ännu godare efterrät + film i soffan, som han blev glad, han blev självklart stolt över sin flickvän & vår alla ♥ dag sluta med en liten show från min karl, hahhaha... bäst! Ni anar inte hur mycket den killen gör mig lycklig... Han känner mig från topp till tå & får mig le dag in och dag ut " R "

F o t o :  F i n a  A m a n d a !




Kommentera inlägget här
Foto / Vardagligt 0 kommentar(er)
2011-02-15 · 21:37:07







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter