Hur många lingon finns det i världen

Godkväll söta ni. Bion var insane bra, blev änglagård & den får ++++ plus av mig, helt bra! Blev en matbit innan bion & jag tog självklart min favorit, lasagne! mööms... Sen in på bion & köpte massa gott & vill bara tala om att min mormor&farmor är inte som dom ska, 60+ & dom är som 14 år? Mormor ska alltid svära & komma på dom sjukaste sakerna & farmor hänger på! Kan ta ett exempel när vi åkte till valbo & skulle parkera, morfar körde & ställde sig på handikap platsen & mormor säger då "ja då var det bara att krypa ut då, handikapp förfan" & ikväll skrek hon rakt ut under bion & skratta högre än någon annan "alla skratta åt henne" det kom en reklam om bion hur många lingon finns det i världen då en handikappad säger "jevla snör jevel, jevla sko jevel & gu va du e tlåkig" & mormor körde på lika " JEVLA SNÖR JEVEL, JEVLA SKO JEVEL osv man dog ju nästan av skratt & så var det under hela filmen med ljud från mormor&farmor, folket hade roligt & lika så jag, bästa kväll på länge & vill bara säga, jag älskar min familj även om man får skämmas för dom ibland! ♥

Nu ska jag krypa ner i sängen & vänta på min man som är på träning, inte fått pussa han på hela dagen men snart så! Har fått feber också men det fatta man ju eftersom man frysit sönder i ett par dagar nu, r,kan du inte lessna snälla vínter, vill ha värme nu tack! men sovgott nu people &  p u s s  p å  e r !

Här har ni beviset på hur jävla sjuk kul detta var när mormor härma denna söta handikappade  tjej, kolla igenom hela klippet ni kommer garva ihjäl er! Satans så jag längtar tills mars då den visas på bio, ni har mig där på premiären lovar.. tänk er vad dessa människor kan göra en så glad & ett gott skratt HEHE... 

    




Kommentera inlägget här
Allmänt 0 kommentar(er)
2011-02-16 · 21:57:23







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter