I don't belong to you

"because there has always been heartache and pain and when it's over you'll breathe again"

HÄJHÄJ!
faan vilken fin dag asso... eller? myst med min bästa morfar då han tyckte synd om min lilla mage som smärta så mycket så han fick mig på andra tankar när vi börja kika resa & lägenheter.. jag vet knappt vart jag ska ta vägen nu, så in i helvetes ont, är det normalt att sitta på toan & blogga? ja men det gör jag iaf, får panik & massa ont har suttit på toa nu från kl 23.05 & jag sitter kvar än? helt sjukt... men dör nästan för smärtan gör sjukt ont ni anar inte! min natt kommer bestå av toan & vem vet kanske tårar..... så ont men alvedon ska nog funka brää.

miley cyrus är en stor favorit hos mig, älskar allt med henne. rösten, utseendet, charmen ja för att inte tråka ut er ALLT! & säg mig är hon inte världens snyggaste 92:a? helt sinnes att miley är 92:a som mig? näääej kan inte vara sant tänkte jag, men jorråsåtte helt sant, men sjukt för hon är åt helvete snygg! hennes låtar spelas dagligen ur mina högtalare! åh jag kan döda för att se ut sådär.


                               



Kommentera inlägget här
Allmänt 0 kommentar(er)
2011-02-03 · 00:33:43







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter