never found anything else to do but waiting for you

                    

jävla skit jysk... less jag blir! skulle ju få hem dom fina trästolarna till barbordet men vad fick vi ist? ett par barstolar som ser helt okej ut fast mer åt en jävla smal pinne till stolar, dom är ju fina visst men trästolarna va ju håt helvete så mycket snyggare! men jag ville ju ha mina trästolar sa jag åt kärringen i kassan? ojsan sa kärringen & berätta att hon beställt fel! om man inte kan beställa rätt saker åt kunder varför i hela fan kan man anställa en sån satans blind tant? vi fick byta men då var vi tvungen att betala ca 3000 kr till? är hon totalt sjuk i huvet, så en stol styck skulle kosta 1500 kr? det stog 800 kr men just nu 600 kr st? diskutera ett bra tag tills jag bara gick, men jag var arg! skit jysk eller skit kärrning som helt ärligt måste ha stora fel i skallen....
                                   



Kommentera inlägget här
Allmänt 0 kommentar(er)
2011-02-04 · 18:06:28







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter