i guess i met you for a reason only time will tell

crap! klockan är 01.42? hur lång tid tog inte det andra inlägget då? mer än en timme, fyfaan & satan! trött som ett djur, & nu undrar vell ni vilket djur? om jag nu ens visste det? gris, ko, säl? trött är jag i vilket fall, kan inte sova, ont som en "människa" i magen! fyy&bläää. idag har jag varit med min finaste morfar igen, bara slappat i soffan&ätit! kollat en iphone 4 som jag kanske ska beställa tills nästa vecka! helt brää!

igår fyllde min finaste store syster år, 20 hela vintrar! menas med att från & med igår var det bara fem månader kvar tills jag blir 19? kass ålder men ändå, hon 2 februari & jag 2 juli. hon kommer hem ifrån egypten imon tack & lov, krig där nu ju, hemskt som satan! well well!

nu måste jag laga matlåda till min prins inna han ska upp om ca 4 timmar & jag ska lägga mig & försöka sova sen eller fixa med designen, ska sen drömma om victorias snygga outfit eller kropp&utseende också hon är ju galet snygg!  p u s s  &  n a t t i   f ä n s






Kommentera inlägget här
Allmänt 0 kommentar(er)
2011-02-04 · 02:02:51







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter