i will always have you and you will always have me.

finns så mycket att berätta men så lite tid people! jag har haft en toppen helg & massa trevligheter! idag är jag mer trött än vanligt, ska nu hem till min moster & sen ska jag bjuda min fina pojkvän på mat, har även köpt lite presenter åt han även fast det inte är någon speciell dag, snäll flickvän jag är va? thihi! har även shoppat lite saker idag, visar er sen! nu är det stressigt med att hinna fixa sig, JALLA JALLA liksom!

fira ju syster igår, det var assss greeejt asså, berättar mera sen. ni får lite fina bilder på syster min sen hon var i egypten nyligen!

bild: systers 20 års firande i egypten 2:a februari!
            



Kommentera inlägget här
Allmänt 0 kommentar(er)
2011-02-06 · 18:03:40







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter