so after a year and 6 months it's no longer me that you want

hejhallå fäns! mer död en levande just nu! skolan, valbo & sen stan.. blev en dag på ikea med klassen, sen gick jag & shoppa med amanda & felicia, det blev lite nytt som jag slänger upp nu i bloggen, vet att bilderna ser ut som skit men har ju inget att ta kort med så fick bli kameran på datan som SUGER. klädernas färget är galet mycket snyggare i värkligheten! men ville inte vara trökig & säga "om hundra år lägger jag ut kläderna" så det får bli såhär! men jag gillar alla köp galet mycket, finns mera som kommer läggas upp sen!

nu ska jag äta chips&dipp & fundera över varför jag inte fick ett skapligt läshuvud, matteprov imon & jag visste inget om det. men jag ska plugga tills inatt & det ska funka att nått tal sätter sig iaf! sen älskar jag alla nya saker jag shoppat mer finns det som jag lägger upp imon kanske? tack till amanda som sa åt mig att köpa plånboken på gina tricot, hitta IGEN alls då amanda sa, gå till gina tricot & köp, så sprang som en galning för att hinna med bussen & jag hann, helt bra!  p u s s  m i n a   b ä s t a  l ä s a r e .



                                        

                                        

                                         

                                         

                                         

                                          

                                          

                                          









Kommentera inlägget här
Allmänt 0 kommentar(er)
2011-02-09 · 20:22:24







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter