I dreamed of walking with you but I fell behind

let's bloggah fäns! morning morning... sitter i skolan (thoren business school) & jag stortrivs. strax bär det av till IKEA för kötbullar till lunch fast lite sugen på en kotlettrad likaså vill jag hinna med shopping men vi får se hur mycket tid man har innan man ska ha lektion med rektorn, inte komma sent då inte! sen ska jag hem & städa & plugga lite! min telefon har jag inte fått än heller, sinnes va jag behöver den!

måste åka & fylla i min tatuering snart också då skorpan är borta & färgen lossnat & den är lite väl saml på ena sidan! seeen måste jag ta mig till friskis i veckan, inte blivat av på ett tag & kortet ligger bara, ne bannemej va det ska tränas nu!   h ö r s   s e n   f i n a s t e   f ä n s !

don't you know that I'll be around to guide you trough your weakest moments to leave them behind you


lisaplace.devote.se





Kommentera inlägget här
Allmänt 0 kommentar(er)
2011-02-09 · 10:11:17







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter