iphone 4 vs htc desire hd?

HÄJHÄJ!
vill passa på och säga välkommna alla nya läsare, statistiken har ökat bra mycket nu, jag gillare! men nått ni är dåliga på är att kommentera "sämst", så mera kommentarer fäns! va har hänt idag då? jo vart i valbo med robin&joacim sen mat på buddys, tacos... typ jättegott asså! sen hem till lägenheten och myste med min bäbis vegas (min kattbebis) ni som ej visste. sen blev det hem till järnbergs på mer mat och kika solsidan, bäst, thihi älskar det programet sjukt mycket! fick oss ett gott skratt såhär på kvällen innan vi åkte oss hem!

nu ligger min nya HTC gratia & Sony ericsson xperia x10 (stora) ute på blocket. så om nån vill köpa så är det bara att maila mig eller kommentera på bloggen, telefonerna står på robin i annonsen! vill köpa en iphone 4 eller en htc desire hd, det sägs att dom är lika bra, men läste att iphone 4 fungerar ej under 0- grader i tidningen, man bah what? så snälla fäns, kommentera va ni tycker, iphone 4? htc desire hd?

nått roligt, min syster har tappat bort tre iphoner, en iphone 3Gs och två iphone 4 på fyllan?
jag skulle kunna döda henne, inge mer alkohol för dig BIG SIS.... ha ha ha






Kommentera inlägget här
Frågor & svar 3 kommentar(er)
2011-01-17 · 00:34:32




  beckis

iphone iphone iphone

2011-01-17 09:07:09
  Anonym

htcccc

2011-01-17 11:00:02
  hannah

IPHONE såklart :) 4an är gryyym..

2011-01-17 11:39:13 http://hannahfrelin.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter