it's not a big thing if you leave me

fäns det har vart TOO MUCH bah! inge vila & inte en lugn stud i mitt liv just nu. hela helgen har vart massa bra, i fredags fira vi roggan sen alla ner på goya & i lördags blev det mys med elin med massa onyttigt & i söndags blev det uppsala för att kika innebandy & massa trevligt.. hem till morfar & kika på ett datum&pris på flygen, ja en massa sånt! min helg lite kort.. hoppas er var lika bra som min? jaa men klart dää!

igår när det var dax för mat innan bandyn & jag skulle gå ut i hallen blev jag lite paff, wachen satt i soffan? bah pangtjoff så satt han där utan att jag märkt att någon ens kom? seeen iväg mot matchen, billy spelade bra & det var en helt bra match, spännande & rolig, älskade täbys målvakt, KUNG! blev tjocka massa max sen hem till morfar & få mera mat, jag dooog typ! fast insane va gott det var, fast ack så onyttigt!

lite orolig för syster&mormor nu ja, dom sitter fast i egypten... jag fick en liten tår av allt som sas på tvn...hoppas dom kommer hem snart!

P u s s




Kommentera inlägget här
Outfits 0 kommentar(er)
2011-01-31 · 15:37:27







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter