Hon är hemma

HON ÄR HEMMA.
Sveriges stolthet, finaste människan, min bästa vän. Äntligen, efter ca 2 månader i Milano är hon tillbaka hemma i lilla Gävle igen. Hon fick jobb i Milano (modell) for iväg 2 månader och kom hem inatt. Imorgon ska vi fira dig min finaste, fyller hela 18 år äntligen, du ligger närmst mitt hjärta och jag älskar allt med dig, alltid min andra halva.


                                                                           Hon är snygg hur hon än rör sig ;) hahah
                                                                                      
                                                                                                      

                                                   



Kommentera inlägget här
Kärlek & Vänskap 0 kommentar(er)
2011-07-29 · 10:58:40







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter