Firande av Mathilda

HEJ FRÅN ALKOHOLISTEN.     
Neeej skämt&sido. Men känns i kroppen att man är helt färdig iaf, blivit mycket smutta på alkohol nu den senaste tiden, det slutar inte heller, idag fortsätter vi, ska hem till bästa Mathilda & äta tårta med hennes familj & lite vänner, har vin kvar där så blir lite smutt på det & imorgon ska Joacim firas, blir vell lite vin & dryck då också. Igår firades bästa vän Mathilda med massa vänner från hennes sida & hennes storebrors vänner, blev en hel del folk & det bjöds på paj & alkohol sen taxi mot interpool för att hämta Carro på jobbet, sen krogen. Gick in på slick & svettades lite, äckligt mycket folk, men trevligt. 

Nu ska jag fixa mig innan jag tar bussen till Bomhus för lite tårta, satans mensvärk som jag fick imorse, en tablett & det lugnar sig hoppas jag. Sen blir det vell ett besök hos Järnberg efter att jag vart hos Mathilda. Ska försöka mig på att göra den goda tacogratängen jag gjorde i veckan också. Hare gött.            

                                      
                                    Som vanlig, jag gömmer mig för kameran!
                                    
                                    Bästa vän & Hannah
                                   
                                    Fanny, Petra & Emma påväg ner mot krogen!
                                   



Kommentera inlägget här
Foto / Vardagligt 0 kommentar(er)
2011-07-31 · 12:20:38







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter