Whisky one, Whisky two, Whisky three

MORNING MORNING.
Allt bra med er? Med mig, just fine, känner mig som en alkohol kärring bara, annars fint. Igår var det fest & firande av Jönsson med massa härligt folk. Det grillades & det badades, själv va man inte så smart att ta med maat så höll på hungra ihjäl mot kvällen, satt & åt nötter (fast jag vet att jag inte tål) Linken tog bort skålen & sprang in & gjorde två mackor åt mig, godare har jag inte ätit! Annika snodde en bit också, tror nog alla vart sugen när mackorna kom ut. Vidare ner på stan för krogen men innan gick jag & min karl till frasses för en bit mat & dem andra till interpool sen slicken, jag är så jävla glad att jag inte mådde som i torsdags, trodde jag ärligt skulle dö av bakis känslan, fyfan! Men idag mår jag mer än bra. Fin kväll med fint folk, kunde inte bli bättre.

Har ingen telefon för tillfället, min karl är nere på stan för att lämna in den nu, ska få vit baksida & allt nytt på hela telefon, skit greeejt asså. Försöker få tag i Petra men hon verkar mer död än levande så hoppas du läser detta & hör av dig snnnnaaart! Idag blir det kanske Valbo eller så tar man det imorgon då jag är ledig, inge jobba då, helt bra! Nu ska jag städa lite & pussas med Vegas innan nått annat dycker upp & man far iväg.





Kommentera inlägget här
Foto / Vardagligt 0 kommentar(er)
2011-07-17 · 13:00:45







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter