Barney Stinson sings with his black dad and brother James.

kvällerkväller mina fina
Min dag har inte varit skit kul, legat i sängen, myst med vegas, tog en dusch, sovit? najjsss! Sen har jag myst med min karl i sängen sen han kom hem från jobbet, han åkte också och köpte lösgodis, hur gott? jag doooog. Sen pang tjoff blev min karl jätte dålig, han blev varm och mår piss. Han sover nu och har feber, har jag smittat? stakars bebis. Men för mig går det fram och tillbaka för, ibland bättre sen mår jag sämst, nu mår jag sådär 38,6 i feber. Ska snart mysa ner med min karl och sova bort febern. Fast först kolla några roliga klipp så man får skratta och må lite bra, sen sjuka sig i sängen. Lid med mig :(

Och såhär på kvällen när jag har feber och är övertrött så har jag bäst humor, kung klipp! Haha kollar om och om igen
och den är fortfarande lika bra, nu är det 9:e gången jag kollar igen, hahahah asså hahah, puss på dig barney



                                                      



Kommentera inlägget här
Foto / Vardagligt 0 kommentar(er)
2011-03-22 · 20:55:25







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter