Big Brother Live

Orkar inte berätta om min dag idag, helt sjukt i skolan, några i klassen är helt cp, orkar inte med dem, skriker som dom går på dagis? Kanske att dom får börja där med snart? Haha nejdå, men vissa är bara helt weirdo! Sen på slutet panga några i klassen sönder en dörr, gick av på sidan och allt glas ner på golvet. AAAJ blir dyrt! Men vissa är ju helt underbara också, puss på dem Nu är jag helt slut och ska lägga mig i sängen och kolla på tv. BIG BROTHER LIVE.

I ca 2 veckor har vi haft Big Brother live och satans vad jag älskar det, ligger dagligen och kollar va dom gör för sjuka saker. Man ser helt annorlunda på Big Brother då man kollar live än när man ser avsnitt, thihih rodney är klart min favorit, så jävla skön i allt han gör, han är en vinnare och även martin och simon. KUUUUNG!

                      



Kommentera inlägget här
Foto / Vardagligt 1 kommentar(er)
2011-03-17 · 15:56:18




  SOFIA

Gokväll vännen!Hoppas du haft en fin dag i vårvädret? Nu är Tävlingen om Triwa klockan avslutad. En vinnare är korad, kanske är du?



Önskar dig även en toppen kväll och tack för att du var med och deltog. Hoppas du kikar tillbaka och ser fram emot tävlingen som startas i helgen! KRAM

2011-03-17 20:15:48 http://sofiahanden.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter