I stay high cause the world is so low

Haters only hate the people they can't have or the people they can't be.

Idag var en fin dag
Vakna upp ca 05.40 & pussa min karl hejdå innan han åkte mot jobbet. Somna om fort med vegas i min famn & sov till 11.00, febern ger inte upp, jag sover, dricker vatten, tar alvedon? Vad mer ska jag göra? Sen kom Elin & gjorde mig sällskap i sängen, kolla Big brother live & åt mat. Runt 16.00 kom min karl hem, då vare dax för Elin att klippa & snygga till karlns hår. Blev kanon som vanligt, sen satt jag i i stolen och fick mitt hår kapat, fy satans så skönt det var!

Sen åkte min karl iväg, kom hem efter en bra stund & sa åt oss att inte gå in i köket, han kom ut med talrikar som hette duga med massa lyxig mat på, kött, bea och massa gott & gjorde han det fint på talriken då? Så stolt över min finaste. Sen satt vi i soffan & kolla igenom Elins bilder alla tre & skratta & hade det mys inna Elin åkte hem runt 21.00 nått. Elin & jag prata även tatueringar, vad vi ska göra osv... Men inget jag ska ta upp i bloggen som Elin sa för då gör nån anna det före, som mina andra blev. Men snart far Elin & jag iväg & gör våra kroppar fina med någon tatuering, men ska klura lite liteeee till innan det sker.

Såg ut som skit idag, ofräsch & inte alls fin, risiga kläder, kalufsen slarvig & usch, men vad gjorde det, var med dom jag tycker som mest om & dom känner mig från topp till tå, sjuk&risig till friskt&fräsch det gör igen skillnad? Jag mår bra med dom även fast jag ser ut som en säck potatis & det är ju det bästa. Min karl var jättemysig & sa massa fina ord innan han kröp ner i sängen för att sova, det får mig att känna, jag kan inte ha det bättre än såhär? Tack för att ni två finns i mitt liv & gör allt så lätt, finns inga som er & jag är gladast som får ha er i mitt liv




Kommentera inlägget här
Kärlek & Vänskap 0 kommentar(er)
2011-03-23 · 23:31:30







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter