Myskväll vare hära

kvällerkväller på er mina läsare! Nyligen tjockat i oss tacos, syster, jag & elin. GÅÅÅTT vare. Innan myste jag & elin med en film under täcket & snacka en massa. Just nu slingar elin håret på sara, hoppas på bra resultat som alltid. Sugen jag blir på ljusa upp mitt med. Anyway, syster sover nog kvar hos mig inatt, helt bra! Ska fixa efterrätt nu, kladdkaksmuffins som jag gjorde tidigare men nu blire lite pynt på dem med massa gott. Fin kväll man fick sig, gillas!

Hejja Hejja mig själv som inte har sämst frånvaro längre som jag hade en tid, det vita betyder att jag vart i skolan och pluggat aset av mig,
den röda betyder att jag vart borta en lektion och idag den 16:e kommer det bli grönt eftersom jag sjukanmälde mig, bra där!




Kommentera inlägget här
Foto / Vardagligt 1 kommentar(er)
2011-03-16 · 20:33:12




  Jossan

åhh vad mysigt! Du får tjata på Elin att hon måste fixa mitt hår snart också ! Gillar iden med mer om dig , men vill även på uppdateringar om allt du köper ! Gaaalet snyggt !

2011-03-16 22:32:26 http://nattstad.se/jkwgr



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter