Lanza healing strength silk serum

Godkväll mina trogna läsare! Min dag har bestått av skola och massa pluggande. Ganska mycket på gång nu, härligt möte i skolan idag också. Idag valde jag vilka kurser jag ska läsa, blev massa bra men orkar inte rabbla upp alla så kör på dem jag fastna mest för, Näthandel C, Psykologi, Webbdesign, Affärsutveckling, Näthandel B, Organisation och ledarskap, Praktiskmarknadsföring C, Turism och resor och finns några fler, men jag nöjd över valet iaf!

Imorgon ska Jag, Marre, Danne och Robin äta mat och kika film hemma hos oss i vår lägenhet, mys med film och annat. Sen på lördag firar jag och min karl ett och ett halvt år, får se va som ska hända då. Underbart med att ha han i min närhet iaf, bästa thihih. P u s s  p å  h a n ♥ Sen två år till va? Nej tre, thihi. 




Denna otroliga formula innehåller rikligt med ytterst reparerande och naturliga glansförhöjande ingredienser, som ger en fantastisk lyster utan att tynga eller göra håret fett. Extraktet från det legendariska nimträdet har blandats med hyaluronsyra för att ge en sammetsmjuk känsla. Det gör att håret känns silkeslent och glänser av ungdomlig lyster. Neem plant silk serum minskar torktiden på håret med 55%. Används även för att förebygga mjäll och torr hårbotten.

Denna magiska hårprodukt fick jag syn på när elin använde den, hur bra är den inte? I fuktigt hår tar man några droppar i handen och smörjer in i händerna sen drar man igenom det fuktiga håret, fönar och pang så blir det torrt fort som fan. Man kan även använda denna produkt före innan man plattar håret för rakare och glansigare hår. Luktar underbart gör den också ♥ En produkt ni måste prov på.

                                                                                                  




Kommentera inlägget här
Mina Tips 0 kommentar(er)
2011-03-10 · 22:45:38







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter