Pancakes with love

Heeeey boys'n'girls. Söndag i all ära & jag ligger i sängen & myser för fullt. Klev upp kl 10.00 & börja göra smeten till pankakorna, har aldrig under dessa två år gjort pannkakor men idag vare dax tyckte jag, & hur bra lyckades jag inte då? Stolt tjej, thihi. & baby klaga inte, greeejt. Insane vad gott det var folks.

Idag då? Hälsomässan? Kanske går oss ner & kikar lite vid Maxim, annars ska jag plugga, plugga & plugga till provet vi har imorgon. Sen ta en dusch & ta hand om mig själv lite, med fixning med naglar & hy. Sen ikväll blir det Solsidan & Big Brother, skapligt skön söndag Hoppas eran dag blir fin . Hörs senare!

Visst blev mina pannkakor fina?

              
              



Kommentera inlägget här
Foto / Vardagligt 1 kommentar(er)
2011-03-13 · 13:31:10




  wilmaaa

ah dsm:)

2011-03-13 15:42:14 http://wiima.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter