Susanna tipsar! Dead Sea Premier Beautifying Nail Kit

Det här är helt sinnes, jag fattar fortfarande inte? För någon dag sen gick jag inne på nian då en kille drar tag i mig & börjar prata om dessa produkter. Jag har alltid tyckt att sånna som står mitt inne på nian & säljer är helt dryga & det dom säljer helt onödiga saker. Men... Han börja med att ta bort mitt nagellack & sen börja han köra igenom hela kitet, jag hann liksom inte med & pang tjoff hade jag dom naglarna jag knappt kunde drömma om? Fråga hur mycket allt skulle bli & han svara 600 kr? Attans sa jag & berätta att jag knappt hade några pengar på mig, & tillslut vet ni vad? Jag gick hem med ett leende på läpparna av att jag betalat 200 kr? Det är sinnes. Ni anar inte vad dessa produkter gör med era naglar + att ni får med den bästa handkrämen som gör ett mirakel på era händer, mina händer var torra & helt förstörda, han smörjde & vipps dom var lena som en bebis rumpa & lukta godare än någonsin. Jag är helt förvånad över att jag blev så såld på dessa saker men jag överdriver knappast. Dom gör mirakel utan tvekan. Jag går nästan & drar på fingrar 24/7 nu tack vare den lena & härliga känslan. (Bästa köpet).
     
Doppa dina fingrar i varmt vatten. 
Naglack ska bort! 
Fila naglarna, bort med all smuts 
1 - 4 sidor! 1. File Nail/Edge/limer 2. Remove Ridges/Lisser 3. Smooth Nail/adoucir 4. Shine Nail/faire briller 
Cuticle Therapy tar bort dödsceller och är full med mineraler för att förstärka Nageln. 
Handkräm (Dead Sea Minerals)

Bilden med produkterna är tagen av mig själv, bilden på naglarna nedan är tagen från goggle.se!




Detta är ju sinnes & kom ihåg att det finns inge nagellack på dessa naglar, hur blev dom så glansiga? HE HEE




Kommentera inlägget här
Mina Tips 0 kommentar(er)
2011-03-14 · 15:51:39







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter