Klicka hem en sommardröm

God morgon igen va? Ooj blev tre timmar jag sov och inte en, ont i huvudet som en jude fortfarande, blää! Sitter just nu och smuttar på en smörgås som består av fullkornsbröd, ägg och räkor, orkade inte smöra mackan så att den är torr as fuck, men den är ljuvlig. Svartvinbärs dryck till det här, kalas. Vill ut på en promenad känner jag för lite friskluft men känner mig bara snurrig när jag reser mig, inte så härligt. Ska plugga lite på Niinas arbete också, helt bra.  

ÅHHH jag dog lite nyss. Denna ljuvliga, underbara, magiska byxdress klickade jag hem från hm idag och även en jacka och en tröja. Slängde ihop dessa bilder nyss lite snabbt, kan inte förklara med ord hur underbar den ser ut. Hoppas den sitter perfekt på också. En sommardröm? puss puss puss

            



Kommentera inlägget här
Shopping 2 kommentar(er)
2011-03-16 · 11:27:15




  - M a r i a

har haft en liten bloggpaus men nu är jag tillbaka, är allt bra med dig? (=

2011-03-16 15:39:49 http://maariabodin.blogg.se/
  sannalitens.blogg.se

Svar: Absolut :) Ska du göra något roligt i helgen som kommer då? :)



Kramar, Sannalitens.blogg.se

2011-03-16 20:28:02 http://sannalitens.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter