When you're gone all the colors fade

MorningMorning
Nyss vart på möte med lisa, gick galaaant och hon var glad och på bra humör, fint! Nu sitter jag på engelskan och stortrivs? HEHE nääeej! Sen ska vi välja om våra val idag för det har kommit nya ämnen att välja på i kurserna, bäst ju! Sen hem och plugga som aldrig förr. Blev sent igår, sluta med att jag tuppa av i sängen stenhårt. Fasiken va jag är trött i skolan JÄMT, men jag överlever! Prata med bästa vännen igår, Mathilda! Saknar den ungen, ses snart iaf

Vad som än krävs, klippa av mitt öra, hand eller fot? Ja, jag gör vad som helst för att få tag på dessa plagg. Vet att den sista kommer in i butiken snart och då ska jag hinna med och köpa den, men den första då, vart köper man den? Helt sjukt va jag är kär i dem. Vad voren en sommar utan spetsklänning?

Ge mig

                                      
                                      



Kommentera inlägget här
Mode & inspiration 0 kommentar(er)
2011-03-17 · 10:04:12







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter