Then you come crashing in like the realest thing

Finally friday
Legat och myst i sängen sen kl 10.00, fixa lite mat och sen tillbaka ner i sängen för att kolla lite Big Brother Live. Ligger och funderar på när jag ska börja ta mig upp för att sedan ladda för kvällen som troligen blir utgång och alkohol, greeejt. Har det hur bra som helst i sängen nu med min lilla bäbiis vegas, vill inte kliva upp men måste vell? Försöker få tag i Elin men hon är GONE?!!.... Sen kommer vi till kläderna, vad ska jag ha på mig ikväll? well well det fixar sig.

Slängde ihop lite bilder på dessa ljuvliga kläder, skor & väska jag vill ha, nått av dessa plagg kommer jag skaffa mig iaf, kanske alla?

Puss på dem.




Kommentera inlägget här
Mode & inspiration 1 kommentar(er)
2011-03-18 · 14:14:14




  Josefin

Hejhej jag hittade din blogg på google då jag sökte på "Then you come crashing in, like the realest thing" för att se om jag stavat rätt :D (skulle ha det som rubrik). Aja, ville bara säga att du har en SUPERFIN blogg! kram

2011-03-19 17:01:37 http://josefinb.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter