There’s still a little bit of your face i haven't kissed

HäjHäj
Kämpa mig till skolan imorse även fast jag hade feber och inte alls mådde bra, men tänkte vi har ju casevecka och då kanske det är nått viktigt vi måste göra? vare viktigt? neej vi sprang runt och lekte... Inte värt. När jag kom hem somna jag i sängen med min vegas i famnen, vi sov 3 timmar, mys. Nu ska jag kika på  Big Brother Live, sjukt spännande nu när tjejerna gömmer sig i huset och bara peter och simon som får veta det då dom vann en tävling, grymt.

Ska vakna till och göra nått att äta och sen göra mina kladdkaksmuffins. Min fina karl kommer senare, han kikar innebandy just nu, saknar han sjukt mycket när han ringer och låter så mysig. Sen ska jag vell bara vila idag så jag blir av med febern för i helgen åker jag mig till stockholm. Underbart det ska bli!

                                                                             Har köpt mig denna fina dröm, helt underbar.
                                                                                                             
   
 
Bild: tagen av mig.



Kommentera inlägget här
Shopping 1 kommentar(er)
2011-03-21 · 17:59:17




  Anonym

studentklänning?

2011-03-23 10:02:33



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter