How dumb I can be cause they're all just like you

Shame on you!
Fäns, hur roligt är det då? Jag skriver massa för eran skull och min egen då såklart men eftersom ni är ganska många som klickar er in på min blogg tycker jag att ni kan lämna nått spår  iaf, en kommentar? Är det så mycket begärt? Shame on YOU. Fast ibland är ni för gulliga, ni som vågar kommentera

Skratta så mycket nyss så min mage värker nu. Jag koka upp en kastrull med varmvatten för att sedan lägga i en kycklingfilé för tining. " Pang" sa det i köket och vegas kommer ut trippandes med kycklingfilén i munnen och när jag kollar in i köket ligger kastrullen på golvet och en stor sjö med vatten, så galet gullig min tissetass. Nu sover han så sött i min famn, han snarkar med? haha skitfult men ändå inte, så kär i den katten så. Ett tips, skaffa en goding till katt ni med.

Snart kommer min karl





Kommentera inlägget här
Foto / Vardagligt 0 kommentar(er)
2011-03-21 · 20:53:19







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter