I'm really tryna make it more than what it is cause everybody dies but not everybody lives

Vad mör jag blir! Kan inte sova & bättre blire inte när grannen över ska ha sex som ALLTID. Kan han ge upp, låter inte skit mysigt. Va tvungen att ta en pinne och slå i taket, men fan dom sluta inte. Dom brukar köra igång tidigt på morgonen också, har dom en säng som är bygg på 1800-talet eller? Sen låter dom förjävligt också, bläää. Dom är pain in the ass! Jag klara inte av dom, helt mör blir jag på dom asså. Sen går dom på golvet som om dom vore valrossar...

Måste be mamma ringa Anticimex, hela tiden vi bott här har det varit en konstig doft, Robin&Jag har aldrig varit såhär mycket sjuka sen vi flytta in här, tung i huvet varje dag, feber ofta, ja massa skit! Under vintern har doften försvunnit lite men så fort det blivit lite varmare haren kommit tillbaka. Va vi tror det är? Mögelskada, självklart! Det är en stor bula i hallen som är helt konstig, precis utanför badrummet? Har hela tiden trott det var mögel men Robin har inte trott på de och det är därför vi väntat så länge, men nu klarar jag inte av det mera, kan ju vara skit farligt. Så nu blir det be mamma ringa Anticimex för en koll.

Nu är jag nästan 100% hur jag vill ha min andra tatuering. Ville först ha som den första och andra bilden som jag tänkt ha i flera månader, men ångra mig fort då jag vet personer i Gävle som har dem så finns inge anledning att ha dem längre. Att bära en ny tatuering snart vore härligt, älskar den känslan 







Kommentera inlägget här
Tankar & funderingar 1 kommentar(er)
2011-03-23 · 00:33:12




  brander

jag hade också tänkt tatuera som den första bilden ;b

2011-03-27 17:31:50 http://branderof.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter