Shall we call this a lesson learned?

Love Some, Like Some, Trust None.

Klockan 11.23 vaknade jag av ne-yo's ljuva stämma, har legat i sängen och rullat runt & fastnat i lakan+täcke, fråga mig inte hur jag lyckades? Busa lite med vegas faktiskt. Ännu har jag inte hunnit kolla om febern är borta, känner mig bara tung i huvudet just nu, måste få i mig lite mat. Blir nog sängen hela dagen, ta en alvedon, sova, mysa med min karl när han kommer från jobbet! Rolig dag? Inte vart ut & fått luft på år&dar heller, därför man mår såhär?

Älskar allt på denna klädställning




Kommentera inlägget här
Foto / Vardagligt 1 kommentar(er)
2011-03-24 · 11:50:07




  BeautyByN

Hoppas du mår bättre nu :)

2011-03-26 12:03:06 http://beautybyn.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter