you can't say no to me

Morning folks 
Klockan är 06.05 & jag pussa nyss min karl hejdå innan han åkte mot jobbet. Kan inte somna om, härligt. Snart blir det städa lägenheten & annat innan mamma kommer & hämtar mig för idag gott folk ska jag bjuda min familj på massa god mat i bomhus. & äntligen ska jag få bada badkar, åh är ju rena himmelrike för mig nu eftersom jag inte badat badkar sen jag flytta hit det vill säga 10 månader? Holy moses! Sen massa mys innan det bär av mot stockholm tidigt imon, helt bra. Skriver mer om det sen. Nu blir det lite film innan jag drar igång städningen på allvar. Trevlig helg mina fina läsare

Ge mig sommar nu SNÄLLAAAAA.
Ohh, brun brun brun & mer brun -


                         



Kommentera inlägget här
Foto / Vardagligt 0 kommentar(er)
2011-03-25 · 06:26:43







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter