It's not a big thing if you leave me

Stockholm
kväller kväller folks! Igår var en mycket skön dag, blev hem till mamma&pappa i bomhus, badade badkar för första gången på 10 månader, tror ni det var skönt? Låg nästan en timme. Har ju bara dusch i lägenheten. Som jag saknat att bada, det var min favvo plats när jag bodde hemma, i badkaret hehe. Sov självklart kvar men min karl lämna jag hemma & katten tog jag med mig, snäll flickvän? thihi. Men han var saknad i sängen, men det var också lite skönt.

For upp kl 05.40 imorse, in i duschen & på med kläderna fort sen mot bussen för att sedan ta sig till en mässa i stockholm med mamma, syster, farmor, mormor & anna-märta. Vilken jävla skön dag, solen sken & stekt, jag kom hem med en klädstege i äkta bambu & en fin skål/burk, ska visa er sen men just nu är jag så trött & slut, tror febern steg till 50 idag, hahah koka i pannan kändes det som, men jag hade det awesome & vill redan tillbaka.

Igår hade jag nästan 200 besökare på bloggen, på en fredag var det bra, haft flera men den sjunker & stiger hela tiden den där statistiken, ibland funderar jag faktiskt vilka ni är? Mina vänner vet jag självklart men resten då? kanske ni inte vill säga, men släng in en kommentar om ni vågar/vill, roligt att veta. Ni är sämst på kommentera också. P u s s   p å   e r 

Ge mig dessa underbara, allihop tack.
                               




Kommentera inlägget här
Mode & inspiration 1 kommentar(er)
2011-03-26 · 20:04:06




  Elin

jag är bäst på att kommentera.

2011-03-27 16:47:45 http://eafk.devote.se



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter