Baby you summertime fine

Söndag 27-3-11
GODKVÄLL. Har inte haft tid för datan alls idag, vakna kl 08.30 sen iväg till WILLYS kl 09.00 för storhandla, mums nu finns det gott i kylskåpet. Klockan 11.00 hade vi tvätttid så det var bara gå ner till tvättstugan & tvätta till 14.00. Älskar doften av nytvättade kläder. Sen städa jag hela lägenheten & fixa massa fint inna familjen Järnberg kom på middag. Blev oxkött, klyftpotatis, bea, sallad & sen semlor till efterrätt, möööms. Galet ont i magen nu, buhuu.

Baby & jag ligger i sängen nu & väntar på att Big brother ska börja, vi kollar live medans men just nu kikar vi på Stockholm-Båstad, helt okej! Sen blir det magnum mandel glass, min favorit. Fin söndag, nu ska vi mysa på hära!Får bli bättre skrivande i veckan, inte haft tid lixxx.   p u s s   p å   e r  


We have nothing to lose but everything to gain.




Kommentera inlägget här
Foto / Vardagligt 4 kommentar(er)
2011-03-27 · 20:41:21




  Brander

Sv; fasen då.. Men jag har inte sett någon med den iaf ;b bor också i gävle.. Men man ser väl i sommar haha

2011-03-27 22:10:21 http://branderof.blogg.se/
  Madde

Såg dig i förra veckan i stan, sjukt va du är söt, och jag gillar din blogg jättemyccccket :)

2011-03-27 22:30:06
  Susanna

svar till madde:

du hade inte nån adress så jag får vell svara och tacka så mycket hära då, roligt att höra! :)

2011-03-27 22:43:48 http://sheownsit.blogg.se/
  Brander

Sv; jaa precis :) jag har en text på revbena redan, vart nästan lite irriterad när jag såg att en tjej jag gick i skolan med gjort en Preciis likadan -.- lika stor, 3 rader som mej och på exakt samma ställe.. Men det är ju smällar man får ta liksom :) om jag gör en på ryggen så kommer väl någon bli irriterad på mej också haha

2011-03-27 23:05:03 http://branderof.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter