New in / H&M

Virkade shorts H&M
Insane vad jag är happyface idag. När jag kika på stan idag kika jag in på H&M en snabbis. Prova en sjukt snygg virkad tröja, la undan den tills jag köper den imon, skulle precis gå ut ur butiken då en ställning står vi kassan med mina älsklingar (virkade shortsen). Ärligt så dog jag, dom var så snuskigt snygga, fanns 2 st bara, storlek 42 & storlek 38, trodde jag då hihi. In för att prova storlek 38 som satt som en blöja på mig, fy så stor dom var, blev riktigt less. Tillslut knackade det på dörren i provrummet, öppna & där står en tjej med lika shorts & fråga om jag ville prova hennes 34 för hon skulle inte ha dem.

ÅHHH, var ju bara sjukt att hon gjorde så, faaan vad jag blev glad. Dom var perfekta storlek 34, jag la direkt undan dom tills imon, så imon blir dom underbaringarna mina. Hejja hejja, hoppas det inte kommer in allt för många sånna i Gävle, heeh. (Ni anar inte hur snygga dom är.) puss på dem



Bild: (virkade shorts H&M) tagen av mig.



Kommentera inlägget här
Shopping 1 kommentar(er)
2011-03-29 · 19:33:27




  elin

hej. vill inte du tipsa om söta/fina studentklänningar? :)

kram

2011-03-29 20:09:17



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter