They say what goes up must come down

Afton favvosar
Idag är jag en glad tjej. Klockan ringde 04.45 imorse, in i duschen & fixa sig inna jag tog cykeln mot APU:n(WILLYS) Jag stortrivs, men skulle ju vilja vara i stan i nån butik som mina vänner är, men hann liksom inte innan allt vart upptaget. På lunchen hälsa jag på några från klassen på deras APU i stan, men dom såg inte ut att ha så värst kul, när jag jobbade på Gina Tricot och cafeer i stan var det mycket ensamarbete, tröök. Men annat på WILLYS. Jag stortrivs. Idag fick jag träffa lite nya folk och vara ute i butiken och på lagret. Man längtar ju tills imon då man får gå upp 04.45? haha noooot. Men jobbet trivs jag på.

Favvosar jag nämde ju att jag var på stan idag, right? Jag kika in i lite butiker också och då fann jag dessa dröm shorts, hög midja och dom sitter underbart på, kirra dom direkt. BIKBOK, och vet ni vad det galna var? dem var på rea, dem sista också, hehe lite lycklig tjej att jag hann på dom. Dom kommer bäras mycket i sommar, även att jag hitta två andra underbara plagg, kan fortfarande inte fatta, skriver om dom ikväll, hihi ni anar inte. PussPuss



   
   Bild: mina nya shorts, hög midja ... vilken dröm



Kommentera inlägget här
Shopping 1 kommentar(er)
2011-03-29 · 12:58:00




  Sabina

Har startat en ny tävling på min blogg. Kollar gärna in den och anmäl dig =) Det kan vara du som är vinnaren av tävlingen =)

2011-03-29 18:41:55 http://smebacksflikka.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter