George of the jungle

                     

Tyck jag är helt weirdo, ni får! Men jag älskar Djungel George & allt med han. Helt såld på filmen & självaste George. Skulle kunna gifta mig med han nu på direkten. Vill också bo i hans träd med massa pratande apor & hur insane go är inte George? & vilken kropp, mööms. Drömmar har man alltid & det är min. Musiken spelas som högst i mina högtalare nu & jag har så mycket minnen med denna låt, försökte själv köra dansen men tror George & Ursula klara den bättre. Nu ska jag fortsätta drömma mig in i filmen & sen ta en tur på stan innan det blir mat på stan med syster, mormor & morfar

                                              



Kommentera inlägget här
Tankar & funderingar 1 kommentar(er)
2011-03-30 · 13:01:32




  thesswester - inte som alla andra

ååh jag älskar jungelgeorge :D

2011-03-30 18:06:19 http://thesswester.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter