Finner inga ord

Amanda tipsa mig om denna underbara låt idag. Jag satt med tårar & tänkte, finns det såhär underbara människor i vår värld? Chris Medina har vart med tidigare i American Idol och han delade med sig av sin hemska historia. För några år sedan så förlovade han sig med sin flickvän och dom planerade att gifta sig inom två år. Men innan det hunnit gått två år var hans fru med om en olycka och fick en allvarlig hjärnskada. Han är en människa som det finns få av, trots hennes allvarliga hjärnskada finns han fortfarande kvar hos sin frun och älskar henne över allt annat på denna jord. Jag grät floder ska ni veta.

Ser ni på fotona på hans fru hur fin & söt hon var, & nu ser hon ut som en helt annan människa. Livet är så fruktansvärt orättvist, usch. Men fyyy satan vilken fin människa han är, sånna finns det för få av. Jag tycker han är värld allt det bästa. Kommer inte kunna sluta lyssna på denna underbara låt

Chris Medina - What Are Words
(Jag dör så sjukt vackert)


    



Kommentera inlägget här
Tankar & funderingar 1 kommentar(er)
2011-03-31 · 18:53:43




  Essa

Herregud - finaste på länge.

Kunde inte undvika att gråta när jag såg den!

2011-03-31 21:16:01 http://essavond.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter