laugh until we think we'll die

Godkväll
Första skoldagen efter lovet & som det behövdes, även fast man vakna runt 06.00 nästan varje dag ändå. Men nu är det bara att kämpa på, hejja hejja! Idag blev det att handla lite nytt till lägenheten, mycket fint! Landa precis i soffan & ska nu mysa & vänta tills big brother börjar sen imon kl 08.00 ska jag vara på körskolan för en lektion på 3 timmar! kommer vara död.. Tror det börjar vid 09.00 nått, ska möta upp bror innan så måste kämpa mig dit vid 08.00 snåret.. Imorgon fyller min fina vän Marre år & det blir lite biljard & mat på interpool.

Kolla in mitt bästa köp för idag, en box för tops, hur underbar är den inte? I just gotta love it




Kommentera inlägget här
Shopping 0 kommentar(er)
2011-03-07 · 21:24:41







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter