I should not have hid where my heart can't follow


HejHej finaste! Bloggen är lite tråkig just nu när jag knappt har tid att skriva, skolan tar all tid även på fritiden, men vad gör man inte för bra betyg? Och nu till nått helt annat, vill ni veta? men klart. Va ju på körskolan igår med bror, vi satt tre timmar och lyssna på nått vi knappt fatta, när vi kom hem ringer mamma och frågar om allt gick bra och vad för böcker vi fick.. Vilka böcker säger jag? HAHA jag dog lite, pappa hade bokat fel kurs, hur jävla roligt var inte det?

Sen runt kl 17.00 gick jag hem till syster för att fixa mig innan jag mötte upp min karl runt 20.00 för att gå mot interpool och fira maria med mat och massa alkohol. Hade en superkväll, roligt att träffa jennika bland annat som snart ska föda en lite bebis, min barndoms kompis, thihi krajsi krajsi. Sen var det dax för mig och min karl att gå hem när klockan blev sent sent, skolan och jobbet kalla dagen efter. Men underbart hade man igår kan jag lova. l o v e l y   n i g h t  

Idag fick jag mycket gjort i skolan, ska gå lika bra imorgon hoppas jag. Runt 16.00 kom min karl och hämta mig sen vidare hem och så städa jag massa + lagade en supergod lasagne. Baby åkte och köpte chips sen tog han täcket och massa kuddar och satt sig på golvet och sa åt mig att komma och mysa, inte i soffan utan på golvet? hihi han är så söt den killen. Nu ska vi mysa vidare ha en bra kväll finaste ni   

B l e v   f ö r ä l s k a d   i   d e n n a   h e m i n r e d n i n g ,  s k a   g ö r a   a l l t   f ö r   a t t   d e   s k a   b l i   m i t t !


              
 

             




Kommentera inlägget här
Inredning 0 kommentar(er)
2011-03-09 · 23:29:28







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter