Beautiful day

MÅRNING MÅRNING

Igår var en bra dag, åkte till valbo & köpte fina presenter åt mamma, sen for vit ut på golfen & slog några bollar, själv lyckades jag inte alls bra, bollarna jag sköt hamna på mig själv då jag råka slå uppe på bollen, folk hade roligt åt det så det var ju en bra sak iaf. Sen åkte vi oss hem till familjen Järnberg vid 17.00 tiden & grilla & hade det mys. Vi blev kvar ända till 00.30 för att se Eric saade baby. Ville ju att sverige skulle vinna detta, arg blev jag, Isac & jag körde en egen Eric saade dans, thihi. Puss på den kvällen för allt var så underbart bra, för att dom hade så jävla rätt i allt dom sa igår, feels goood!

Strax fixa mig innan vi åker & firar världens bästa mamma, sen blir det hämta Vegas hos Järnberg han blev kvar där över natten. Sen blir det massa mys ikväll, & BB ska inte missas ikväll, ska även göra supergod mat, hoppas på en fin söndag. Sjukan ligger kvar lite lite men jag klarar ma. Ha en fin söndag ♥




Kommentera inlägget här
Foto / Vardagligt 1 kommentar(er)
2011-05-15 · 10:19:12




  hannah

Ja, mickan som bodde här innan hade lagt in trägolv & tapetserat om när hon flyttade in :) Så jag är nöjd! mörkt, fint trägolv :) Gillart! ja, jag ska försöka få till nå kort snart ;) haha.

2011-05-15 18:36:43 http://hannahfrelin.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter