Destroy

Jag får vell skylla mig själv helt enkelt, hade 38,0 imorse & nu efter att jag städat lägenheten i två timmar har jag 38,8 i feber, men jag kunde inte andas in luften här inne, allt såg kaos ut, jag var tvungen helt enkelt att resa mig upp & städa. Jag ligger med feber & en täppt näsa, halsen är så tjock den kan bli & jag mår jättedåligt. Vill inte ens resa mig & göra en soppa nu, huvudet snurrar & fy fan vill bara vara frisk nu. Hoppas få ett stort TACK av Robin sen.

Jag vill bara spy på folk som försöker förstöra andras förhållanden.
Folk som är så djup jävla avundsjuka. Bilden kan tala för vad jag tycker.


50c78574ee3e3cc92cf25274711211fc674beb5c_m_large



Kommentera inlägget här
Tankar & funderingar 0 kommentar(er)
2011-05-11 · 14:20:07







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter