............

Riktigt ledsen nu, kan man bli det av en tatuering? haha eller så är det jag som är weirdo ikväll? Jag har i flera månader, kanske i ett halvår viljat ha denna tatuering märkt på min kropp, samma ställe samma fjäder fast självklart ska jag inte ha "exakt samma fjäder" sa det till min nära vän och visat massa bilder på den och hon sa att den skulle passa mig. Idag har hon fixat tid till att göra en tatuering, en fjäder på revbenet? hon som suttit och sagt innan att det är dåligt att nån snor ens ideér osv, och idag kände jag för att jag inte kunde hålla min käft i styr utan sa vad jag tyckte och tillbaka fick ja ett svar "har inte nått minne av att du sagt eller visat att du ville ha en fjäder, du har sagt att du vill ha så många saker" FÖRLÅT men rent skitsnack, jag har sätt bilder på fina tatueringar och sagt att dem var fina och att dem skulle vara fina att göra, men det ända jag pratat om efter min första tatuering är den där jäklans fjädern, sen för ca en månad sen så har jag pratat lite om svaler som kanske skulle vara ett annat val, kanske en tredje tatuering? så tar hon snabbt åt sig fjädern och bokar tid, sorry men jag tycker det är så dåligt av en nära vän, och till ditt försvar "jag minns inte att du sagt att du vill göra en fjäder på revbenet?" NE FYY, ursäkta mig!

Finns nån som säger att jag härmat med min första tatuering, visst det får den personen tycka, men jag tycker det är en anna sak om jag inte känner den personen men nu är det en annan sak, du är en nära vän + att du suttit och sagt att du hatar folk som snor ens ideèr osv, hur mycket sanning är det i de du säger? JAJA ha en fin kväll folks!

 



Kommentera inlägget här
Tankar & funderingar 1 kommentar(er)
2011-05-13 · 22:55:42




  tasha

hoppas du fortsätter läsa min humorblogg <3

2011-05-14 10:18:47 http://ellohell.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter